torsdag 29 september 2011

Hej Då


Nu har jag bestämt mig för att sluta blogga. Det känns väldigt vemodigt och jag kommer nog sakna det väldigt mycket nu i början. Men det känns som det är dags, jag har snart bloggat i tre år. Tanken är nu att jag ska göra en bok av bloggen och att barnen kan följa sin uppväxt. Har ni tips på var man enkelt kan ordna en sån bok får ni höra av er.

Lägger in en bild från ett av våra första blogginlägg. Nu ska jag bli lite sentimental och gå tillbaka i bloggen och läsa.

Kommer att sakna er!!!

2 kommentarer:

Gullwi sa...

och jag kommer sakna er :(

tobbeosandra sa...

Jag me... :-(